llindhlm fashion my way.

min egna hörna.

Kategori: Everyday chat



Här är min lilla sminkhörna.
Där jag fixar ansikte och hår varje dag :)

Förut hade jag en byrå under spegeln med underkläder i och en annan byrå under trappan med kjolar och strumpbyxor.
Nu har jag gjort om och skruvat upp en snygg hylla vid min sminkhörna och flyttat in byrån till min walk-in-closet.
Gjorde om lite, så nu har jag alla kläder i garderoben, inklusive kjolar och strumpbyxor.
I byrån under trappan har jag nu underkläder :) Smart eller hur!





Några tjuvkik i min garderob :)
Så här är det alltså fördelat.
I den lilla byrån har jag linnen,toppar och mjukisbyxor.
I klädskåpet brevid den har jag klänningar.
På alla galgar hänger tröjor, koftor, yttekläder och byxor.
 I den vita byrån hittar vi strumpbyxor, kjolar, shorts och bikinis.

Den röda väggen har jag målat själv, snyggt eller hur! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: