llindhlm fashion my way.

mamma :)

Kategori: Everyday chat


Eftersom vi har besök från Trollhättan här just nu så blev det vissa justeringar när det skulle sovas igår. Jag hamnade i mamma o Tindras rum, Juha fick sova i soffan. I min säng sov Juhas föräldrar och lilla David och William fick en inneboende på golvet.
Just ja, Toni sov på extra sängen i vardagsrummet också. Så slut.

Jag är iallafall väldigt glad att jag hamnade hos mamma. Det var väldigt trevligt. Först fick jag låna Juhas bärbara dvd så jag kollade på legally blond 2 :) Sen när mamma och Tindra väl kom och skulle sova så kändes det som om man var hos en kompis. Vi pratade och pratade. Och pratade. Pratade lite mer. Tillslut hade vi pratat mer än vi borde och vi sa Godnatt.
Även fast vi sagt godnatt bubblade det massor med saker jag gärna skulle vilja prata om och jag fick lov att koncentrera mig ordentligt för att verkligen kunna sova. Haha.
Det finns ingen bättre vän än ens mamma. Och ens syster :)


Nu ska jag väl snart klä på mig, jag vaknade nyss o då utbrast Robin "Men linda, hur länge kan du sova egentligen?!"
Min lillebror William har hockeycup idag som vi ska in o titta på. Mamma jobbar :/ Men vi får se om hon kanske inte kan byta eller något.

Men nepp skriver mer sen honeys

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: