llindhlm fashion my way.

Gott nytt 2009.

Kategori: Everyday chat

Tänk vad jag tjatar. Nytt år hit och 2009 dit.
Ganska häftigt att ett årsskift kan vara så stort och häftigt.

Jag är iallafall världens gladaste just nu. Det beror på att jag åkte förbi min pappa innan jag hamnade här hemma hos Simon. Jag hade köpt en twist-påse och såg att hans bil var hemma, så jag tänkte jag har väl inget att förlora.
Så jag gick upp o plingade på. Han öppnade :D
Så jag var där i kanske en halvtimme. Han hade köpt en ny häftig guitar hero- gitarr och en nytt tangentbord :D
Sen hade vi sällis nerför trappan för han skulle åka bort.
Men vad jag har längtat efter att få träffa min pappa!


Nu ska jag och Simon ut o smälla raketer. Samuel får följa med o kolla också. Sen bär det av till Pluto,ett uteställe här i Västerås. Vi ska möta upp Sara o co där.

See you later guys.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: