llindhlm fashion my way.

Glada jag.

Kategori: Everyday chat

Fan. Har inte sovit så här bra på jag vet inte när sist.
Det är så skönt att äntligen ha sitt körkort, som jag har längtat i typ 18 år. Hah!

Nej men, det är som det har släppt en sten inom mig. Nu slipper jag ligga uppe o fundera över hur det ska gå på uppkörningen osv. För nu rackarns har jag körkort! :D

Och, just ja. Förlåt förlåt förlåt för att jag är världens sämsta på att blogga just nu. Man skulle kanske kunna kalla det för ett litet blogguppehåll.


Igår var jag iallafall på min praktik, Bilvalet hela dagen. Så himla roligt ställe! Är glad att jag valde  att vara där :)
Igår kom det 20 bilar till oss (jag, Juha & Marcus) Vi hade att göra kan man säga. Har kört jättemånga bilar, till lack, till verkstad, till affär och köpa bildelar. Har dessutom fått parkera massor och jag är så duktig :D

Efter min praktik åkte jag hem, böt om och lånade Juhas bil och åkte in till Jennifer. Var där till ungefär halv tio. Då åkte jag till Bahcohallen för att kolla sista halvtimmen på min lillebrors hockeyträning. Sedan åkte vi hem :)


Nu ska jag strax gå o duscha. Börjar jobba på Leklust kl.11.00. Får lov att åka hemifrån ungefär kvart i.

Ikväll kommer Simon hit. Tänkte bjuda på mat och en riktigt mysig kväll.



Vi får se när vi hör av mig igen, ska försöka blogga så mycket jag bara kan. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: