llindhlm fashion my way.

Bossen, det är jag.

Kategori: Everyday chat

Idag känner jag mig tjusig.
Har mina brunrutiga byxor (som jag faktiskt inte har använt någon gång förut), har en grå uppknuten tunika med ett svart skärp i midjan, har en liten svart väst över och en lös knut.

Ni får se bild sen, jag lovar det den här gången.

Idag har Leif utsett mig till chef över tvätthallen. Mohaha. Jag har avancerat upp på bara några dagar.
Förresten, igår när jag pratade med chefen lovade han mig ett jobb som det såg ut nu. vi får väl se hur lågkonjan fortsätter ochså.
Men nu ser det ljust ut.

Jag känner mig som en blandning mellan Ugly Betty och Anne hathaway i djävulen bär prada. Lite sekreteraraktig sådär, det är roligt!

Nu ska jag fortsätta att vara otroligt viktig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: