llindhlm fashion my way.

Wii fit :)

Kategori: Allmänt.

Ett perfekt avslut på en dag är att slappna av till lite wii fit. Det är nämligen såhär. På morgonen kör jag ett "svettigt" pass för att vakna till, kör muskelövningar och aerobics. På kvällen koncentrerar jag mig på andning och balans. Det är jätteskönt så nu är jag avslappnad och lagom redo för att sova. Nu ska jag duscha och sedan sova. ska ladda inför imorgon. Det är min sista dag på Leklust den här sommaren så jag tänkte ta med mig kameran:)



Idag när jag jobbade fick jag med mig en jättesöt svart liten partyväska hem. Den är ja som sagt svart, med strassstenar på, och ja. Den går typ inte att beskriva med ord. Men den kommer nog bli perfekt med mobil och nycklar i när det blir utgång senare i höst. Det är ganska smidigt att jobba på ett ställe där man kan dra nytta av det man jobbar med =) Köpte in lite blyertspennor och ett pennskrin idag. Sen fick jag då den där väskan då. Ni får se bild imorgon.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: