llindhlm fashion my way.

vilket höst-fynd!

Kategori: Shopping

Kommer ni ihåg tidigare i somras när jag tappade bort min portmonä och åkte till Stockholm med Simon och hittade en ny där? Den som jag köpte då tycker jag om mycket har har använts mkt i sommar med glasspengar i. Det enda som är synd med den är den är för liten för kontokort o så. Så det blir bara mynt och sedlar där i.

Samma dag som jag köpte den kollade jag även på en blå portmonä på Åhléns, bestämde mig till slut för att inte köpa den, vilket var tur ; D För idag när jag strosade runt på stan för att slösa tid inför min körlektion hittade jag den på rean och betalade endast 29 kr  för den! :D

Vilket härligt fynd inför hösten va? (Den är dessutom större så man kan ha kort och leg med sig! JIPPI)


foto; jag

Kommentarer

  • BeccanSneckan säger:

    Fy vad fin! Fanns det andra färger?:P Jag blev helt avis nu=P Haha ha en bra kväll!

    2008-08-18 | 20:37:40
    Bloggadress: http://beccansneckan.blogg.se/
  • BeccanSneckan säger:

    Super!! Den var verklligen jätte fin:) Fast brandgul, eller ornage, är inte riktigt min färg så..:P Blå är nog bäst;)

    2008-08-18 | 22:10:55
    Bloggadress: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: