llindhlm fashion my way.

Vem är den bästa bloggaren?

Kategori: Right from my mind

Jag läser otroligt många bloggar varje dag. En del är sådana som jag läser precis varje dag, flera gånger om dagen. Medan andra är sådana som jag slinker in på av misstag och läser lite sedan klickar mig vidare.

De bloggar som jag läser varje dag är:

- Blondinbella (Vem läser inte denna liksom)
Det roliga med BB är att hon har så hiiimla många som är emot henne, jag däremot tycker hon är tuff som tusan. Gillar allt hon gör! ;D
- Kenzas,
är här inne hur ofta som helst. Men hennes uppdatering är dålig och hon skriver om ointressanta saker. Vet inte varför jag trilskas med att hänga här. Hon är sjukt söt och har grymma bilder. Kan det vara därför?
- Kissies,
Hit kommer jag varje dag för att få mig ett gott skratt. Jag tycker synd om den här tjejen. Jag förstår inte vaaarför hon envisas med att framstå som en otroligt urdum person när hon nog egentligen är riktigt smart? Klurigt eller ur?
-
Englas showroom,
Här får man redigt med inspiration vad gäller outfits! Hon har oerhört tråkiga texter men en otrolig stil och charm. Så hennes outfits är ett måste att kolla in varje dag.
- BB:s lilla Nils,
Han är bra på att skriva, det är han faktiskt. Han är rolig och underhåller sina läsare. Visst är det 'orättvist' att han fått så mycket publicitet från Blondinbella, men han hade nog fått det iallafall. En kul kille.
- Eling Kling,
Sveriges modedrottning? Kan vara så. Hon är iallafall grym. Och inspirerande.

Vilka bloggar läser ni varje dag?

Kommentarer

  • Frida säger:

    alla de där bloggarna läser jag också, alla är mer eller mindre bra men jag måste ändå gå in på dem varje dag :P

    2008-08-16 | 12:11:57
    Bloggadress: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: