llindhlm fashion my way.

uuuh vi blåser bort.

Kategori: Allmänt.

usch usch, jag fryser och ryser! Jag somnade nyss på soffan med Tindra på magen. Jag hann drömma att jag hade cancer och bara en månad kvar att leva. Jag berättade för alla hur det låg till men dom fick min sista månad att bli den värsta istället för den bästa. De bara grät och grät och jag kommer ihåg att jag ångrade mig idrömmen. Att jag aldrig skulle ha berättat.

Så när jag vaknade så funderade jag lite över det där. Om man bara skulle ha sån där kort tid kvar att leva. Skulle man berätta det för alla då, eller skulle man hålla det lite för sig själv? För om man inte berättade för precis alla så skulle de ju inte vara överdrivet ledsna och behandla en som en diamant. Nej gud så hemskt, jag vill inte ens tänka på att vi en dag kommer dö, allihopa!


Ja iallafall, tillbaka till rubriken. Det är storm ute. Inte precis det roligaste! Jag tror att jag börjar bli sjuk. Jag har jätteont i huvudet och fryser då som tidigare nämnt som en galning. huuuh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: