llindhlm fashion my way.

Uppe med tuppen som vanligt.

Kategori: Allmänt.

Jag är så hiimla stolt över mig själv.Jag har verkligen blivit hur himla duktig som helst på att vakna på morgonen. Det är jättebra.

Idag ska jag hämta ut min dator från servicen. Men jag är så jävla dum för jag har ju sovit hos Simon i natt och igår morse när jag packade hit så tänkte jag "jag behöver ju varken trafo eller mus till datorn för den är ju inte klar förns torsdag"

Haha och nu är det ju torsdag och jag kommer alltså inte kunna använda min dator för att jag inte har med mig någon laddare till den.


Igår lagade jag o Simon deras ena dator. Så ni ska se bara, haha. Det är asfult, moderkortet och alla andra komponenter sitter i ett chassi. Men den powerknappen är sönder, så det ligger ett chassi ovanpå (ett mkt äldre) som jag använde powerswitchen från. Så dom är alltså ihopkopplade.
Så ska man starta datorn måste man starta den på det översta chassit som förövrigt inte används. HAHA.

Min buss går 08.34 o då är vi framme 08.45
Skolan börjar 09.00


 Nu ska jag gå och prata med Simon. Hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: