llindhlm fashion my way.

Och så var jag bäst igen.

Kategori: Allmänt.

Fast igen det är kanske fel ordval. Liksom jag är väl alltid bäst typ eller?
Jag är ensam tjej i min klass om det är någon som har missat det. Jag är faktiskt ensam tjej i hela IT 3an. Det är grymt.
Jag är en otrolig ledarmänniska som gärna vill ha uppmärksamhet och ta beslut och sånt.
Som ensam tjej i klassen är det mycket sånt man får göra. Man får uppmärksamhet och får bestämma - för det mesta.





Idag är jag värsta rockbruttan, eller det känns så. OCH GISSA VAD. Jag har ett par klackar. haha. Så nu är jag väl typ 184 eller något sådant:P  Iallafall.

Jag har ljusa lee jeans, ett uppknuten svart prickig klänning, min egen klippta kofta och en stor ring. Sen har jag ett svart halsband virat runt min vänstra arm.

Till det kör jag silver heels och svart skinnjacka. Rockigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: