llindhlm fashion my way.

NEJ NEJ NEEEEJ!

Kategori: Allmänt.

Det är i ett sånt här ögonblick man funderar över om det är värt att leva. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Fick nyss reda på att rektorn ska vara fölädraledig det här året!! Och vem i helvete tror ni ska vara vik. rektor?

Jo den lärarn som jag skulle kunna sätta en kula i huvudet på.
Min förbannat cpstörda mattelärare Jim.

Och jag skojjar inte, han är en person på den här jorden som jag verkligen hatar. Den enda personen också för den delen.

Jag hade så oerhört mycket att gå o klaga på hos rektorn i höst vad gäller Jim, för han har ingen egenskap som en lärare ska ha. Däremot som en diktator eller tyrann. Men hur ska det gå nu när Jim är rektorn?

Jag funderar fan på att hoppa av.

Kommentarer

  • Tessan säger:

    det är fant helt stört :O.. liksom så typiskt! ;/ åh! blir arg för din skull, för fattar att det känns förjävligt! åh ;/

    2008-08-25 | 18:45:46
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/
  • Lea säger:

    Gumman då.. du får inte hoppa av =/ finns det ingen annan lärare du kan prata med så länge som kan ringa rektorn eller nåt? =/

    2008-08-26 | 17:21:20

Kommentera inlägget här: