llindhlm fashion my way.

Jag ska haka på ett par 8-åringar imorgon

Kategori: Allmänt.

Just det, imorgon ska jag åka skolbuss till hummelsta skolan som är en skola för elever mellan 7-11 år. Jag ska för första gången på 12 år åka skolbuss. Så förbannat pirrigt.

Mina grannar både till höger och vänster ska också åka med (de är 8,8 och 11 år)
Det blev jubel när de fick höra att jag också skulle med.

Snacka om att det här dagen har varit pirrig. Jag har inte ens vetat vart bussen stannar förns nu. Hoh.
Jag kommer väl sitta där på bänken kl 07.20 o vänta. Fast det går 1 minut att gå hemifrån mig dit den stannar och fast jag vet att den kommer halv. Men sån är jag. Hellre vänta än missa.

Återkommer imorgon om min skolbuss debut. ni kan ju iallafall hålla tummarna, vem vet vad de där' små etta plättarna hittar på i bussen.


GODNATT
för er som inte vet så går jag gym. i västerås o ska till hummelsta för att byta till 804an som tar mig till västerås.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: