llindhlm fashion my way.

Jag älskar yoga!

Kategori: Allmänt.

I början när yoga var lite nytt och alla testade det för att se om det var något för dem så gjorde även jag det! Jag pinade mig igenom TVÅ yoga klasser och båda var lika hemska! På den första var det jag och min mamma som var, vi stirrade oss blinda på alla äckliga barfota fötter och fnittrade över vår dåliga balans! Haha, instruktören var otålig med oss och gav oss stränga blickar - under hela passet. Nej ingen höjdare riktigt.

Andra gången var det jag och min kompis Jennifer som sååå gärna ville testa ett yoga pass. Jag försökte in i det sista att förklara för henne att yoga inte var vår grejj och hoppades på att hon kanske kunde ändra sig och köra ett body pump pass istället. Men nej då. Jennifer hade bestämt sig. Yoga skulle det bli.
Den kvällen pinade vi oss igenom ungefär ett halvt pass, sen låtsades vi att vår buss gick så vi smet därifrån! Haha. Sedan dess har jag och mina nära och kära varit överens om att yoga inte är någon hit.

Men nu, när jag införskaffat mig wii fit och kan träna yoga hemma på mitt eget golv, och de enda barfota fötterna är mina egna och den enda publik jag har är mina två katter är det helt annorlunda. Jag finner en helt annan glädje i yoga nu, idag än vad jag gjorde i yoga-salen på diverse gym för ett tag sen.

Jag avslutar alltid dagen med ett yoga-pass på min kära balance board och det gör sån stor skillnad bara på några minuter. Andas in, andas ut. Och så om igen. Och sträck på ryggen, gör solhälsning. Det är härligt!

Kommentarer

  • Roxanna säger:

    tack :D

    ja tyvärr är den väl det :/ uusch! det var vamrt idag men det blåste som satan så därför tyckte jag den outfiten passade :)

    2008-08-13 | 23:44:42
    Bloggadress: http://roxiee.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2008-08-13 | 23:54:25
  • Josiee säger:

    Sov så gott!

    2008-08-13 | 23:54:49
    Bloggadress: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här: