llindhlm fashion my way.

Ironi.

Kategori: Allmänt.

Alltså, ni som inte förstod det ironiska i sista meningen i mitt Fendi-inlägg kanske jag måste förklara det för;) De där väskorna var helt gudomliga och jag skulle så himla gärna vilja ha dom i min väskhylla. Men jag kommer få spara mina löner i flera år för att komma upp i den summan, så nej. Det kommer inte bli inhandling av Fendi nästa lön. Tyvärr!



Iallafall, nu är jag vaken. Har sovit otroligt gott inatt, djupt och bekymmersfritt. Tänkte först att det kunde bero på Feng shui. Men sedan kom jag på att jag inte börjat med det än, men vem vet. Kanske själva tanken på det gör underverk?

Om ungefär 3 timmar kommer min moster och mina kusiner förbi. Anna, min moster ska låna en bröllopsoutfit. Så vi ska se om jag kan ha något som kan tänka sig passa. Lustigt att det är mig alla ringer när dom behöver kläder :P Mamma brukar också säga det när hon kommer in i min walk-in-closet, "det är som en affär, det här".

Och på tal om min härliga garde så ska den renoveras alldeles snart. Det ska läggas parkett golv, målas väggar, smackas upp lite hyllor och sådär. Det kommer bli grymt! :) Det känns liksom lite lyxigt att ha en sån stor garderob! :)



Nu ni tjejer och killar ska jag städa lite innan jag får besök.

Sedan hade jag tänkt tömma mitt huvud på känslor och minnen och dikta ihop ett brev till min pappa, tänk så jag saknar den människan.

Skriver sen! :) Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: