llindhlm fashion my way.

Godnatt :)

Kategori: Allmänt.

Hejhej, nu på kvällskvisten har jag ätit jättegod mat, typ macaroni and cheese ;D haha! Hade i broccoli också! Broccoli är min favvo ju!

Sedan tog jag och mamma på oss och rullade ut vagnen med regnskydd o allt, sen tog vi en rejäl runda! Det är härligt att promenera så här på kvällen och dessutom på landet. Dessvärre blir det mörkt så himla fort! men imorgon ska vi fixa fram reflexvästar! :)

Imorgon ska jag nog träffa Bodil, det ska bli roligt! :) Jag tar med mig kameran iallafall.


Nu ska jag sova. Jag håller på att vänja tillbaka mig till skol-sömnen! Godnatt.


Psst.
Ett litet modetips,
vill ni känna er moderiktiga i höst till en billig slant så kolla in H&Ms höstkollektion.
Rätt färger, rätt material, rätt skärning och rätt attityd.
Det kan inte bli mer rätt.
Dom har dessutom jättemånga söta spetsblusar, Gosh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: