llindhlm fashion my way.

förbannade matbilder.

Kategori: Allmänt.

jag har inte ätit mat sen tidigare idag, då jag åt lunch hemma hos simon. och nu sitter jag och klickar mig runt på lite olika bloggar och varför, jag undrar varför envisas ALLA med att lägga ut smarriga matbilder?

uh, jag blev sjukt sugen på vita bönor! Det har inte jag ätit på huur länge som helst! jag var nyss upp till mamma som lovade att vi kunde äta korv, potatis o vita bönor någon dag i veckan.
Haha, jag längtar till den dagen nu ;D Hoppas jag gör det den dagen också!

Kommentarer

  • Julia säger:

    hihi vita bönor! inte min favorit men på rostat bröd och lite stekt ägg ä de supergott.. har precis ätit mat, blitt ändå så sugen :P sån e ja weeei!

    2008-08-24 | 19:32:40
    Bloggadress: http://julkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: