llindhlm fashion my way.

ETT STYCKE SKÄRP, TACK :)

Kategori: Fashion and style

1 aug -08. 22.14

Är det bara jag eller kan ett skärp rädda vilken outfit som helst, nästan. Eller jo, när jag tänker efter. Alla accessoarer kan väl egentligen det. Men just ett smalt, eller brett skärp i midjan eller under bysten gillar jag!

Liksom, det är ofta så att jag står framför spegeln, skitnöjd med mina kläder men saknar det där lilla extra. Just det, ett skärp och vi är där.

Finner samma effekt hos bland annat armband!

Det har varit mina måsten i sommar, armband och skärp.

Förresten så fick jag ju mitt hennes paket idag och jag hade beställt ett nytt litet och nätt svart skärp för endast 49.50!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Skärp och armband är precis det jag saknar just nu i min garderob. Håller verkligen med dig.

    2008-08-07 | 08:28:43
    Bloggadress: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: