llindhlm fashion my way.

En portion stilrenhet, tack!

Kategori: Allmänt.

Stilrenhet, det är något okrossbart. Något som är stilrent fungerar alltid. Det spelar ingen roll om det handlar om ett klädesplagg, en bloggdesign eller en tapet.

Nu har jag fifflat lite med min blogg ett tag. Jag orkar inte mer idag men det har blivit lite förändringar, tex. så har datum och tid hoppat upp under rubriken. Dagens datum har fått ta plats precis ovanför mitt huvud;) Och beskrivningen av mig har blivit lite met detaljerad. :)

Justja, headern är ju ny också! Haha. Nu ska jag kika runt på olika nätbutiker och drömma mig bort ..

Kommentarer

  • Eveline säger:

    jaa den syns :P

    2008-08-12 | 23:06:44
    Bloggadress: http://evelinehaugaard.blogg.se/
  • Söderlund säger:

    De där med design är väl egentligen en smaksak. Jag hade aldrig en banner som till exempel har mönster (som din) som går "sönder" i kanten, om du förstår vad jag menar.



    Men jag tycker den är snygg! :)



    Mvh

    söderlund

    2008-08-12 | 23:16:17
    Bloggadress: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här: