llindhlm fashion my way.

BABBEL A LA ME

Kategori: Everyday chat

Hej vänner,
hur är det med er? Jag ska strax packa ihop o åka hem, slutar nämligen om fyra minuter! Denna kväll blir inte lika glossig som jag önskat, istället för modemingel på Topshop i Gallerian (Stockholm) så väntar städ, räkningar som måste betalas och VÄRLDENS TVÄTTBERG. Det sistnämda vet jag inte vad jag ska göra med då det finns ZERO tvättider i min lilla tvättstuga. Jag har klarat mig ett jävla bra tag nu men nu börjar jag märka att det börjar ta slut på underkläder.. Det här är nog ett nytt rekord! Brukade alltid, alltid, alltid tvätta på söndagar förut men sen slog mina bakis-moments till och jag avbokade den första tiden, sedan den andra... Och nu har jag inte tvättat på över en månad! Tur är ju iallafall att jag har en garderob som ser ut att ha gått på anabola, så det tar inte slut på kläder att ha på sig iallafall.. Kollade nyss igenom årets Fashion Against AIDS kollektion hos H&M. Det här året står de för den helt själva, inga kändisar inblandade. Hur som helst är den GRYM och ikväll kommer det antagligen upp ett kollage med mina favoritplagg. Kollektionen beskrivs som en festivalinspirerad kollektion och det stämmer fint, jag längtar faktiskt tillbaks till baja majorna och lervällingen på Hultsfred! Nå nog om det, nu väntar Ica.. Ett tomt kylskåp ska fyllas. Puss o hej! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: