llindhlm fashion my way.

TONE YOUR BODY

Kategori: Wellness

Ett tips till alla er som vill komma igång ordentligt men kanske inte har råd att börja träna någonstans och kanske inte är jättesugna på att ge er ut i löpspåren är att träna hemma. Det finns massvis med övningar man kan göra hemma på vardagsrumsgolvet. Sofis mode har några filmsnuttar med jättebra gör hemma övningar för mage, rumpa, ben och armar! Något som man kan investera i är ett par hantlar och ett bra gummiband.

Ett annat bra träna hemma tips (om man har lite stålar att investera i träningen) är att köpa ett wii fit! Om du inte har ett Nintendo Wii sen innan blir det lite dyrt men jag lovar att det är superbra övningar som absolut ger resultat om man lägger ner lite tid i det. (Ett Nintento Wii kostar runt 2500 och ett wii fit med balance board runt 1000. Jag har både wii fit och wii fit plus!)



Kommentarer

  • Hannele säger:

    niiiiice :D just nu har inte jag råd att köpa ett gymkort för 800 spänn så jag brukar träna hemma på min syrras yogamatta :) jag har en iPhone så jag har laddat hem några tränings-applikationer som visar olika övningar man kan göra hemma. men dom i videoklippen du ladda upp var ju asbra dom med! :D

    2010-02-24 | 15:39:26
    Bloggadress: http://eventuellthannele.blogspot.com

Kommentera inlägget här: