llindhlm fashion my way.

virrpannan

Kategori: Everyday chat

Nu ska jag berätta om vad som hände nu ikväll.

Jag fick låna hem en bil idag, en gammal mb e220 som Leif bytt in, så jag åkte hem till mamma direkt när jag slutade för att hälsa på dem lite. Tindra var som vanligt söt som tusan och kom springandes när jag kom (det finns nog inget bättre än att fånga upp henne i famnen när hon kommer springande). Jag och mamma tog en liten promenad och sedan packade jag ihop mig och åkte och köpte ris. Jag brummar hemåt, parkerar uppe vid "banken" och börjar leta efter mina hemnycklar. De är borta! Jag börjar hyperventilera, tömmer väskan i sätet, drar av mig jackan, känner i alla fickor, tänker febrilt och fattar ingenting. Sedan slår det mig. De ligger såklart kvar i lådan på jobbet. Toppen. Absolut toppen. Som tur är kommer jag på att mamma har en nyckel till mig så åker hem dit, igen. Men ja. Nu sitter jag här några bilturer senare och har precis ätit korvstroganoff & ris (MUMS!)

Snart är det dags för Greys Anatomy. Ska diska undan och röjja i en fåtölj innan bara så jag kan försöka koppla av sen. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: