llindhlm fashion my way.

My blog is dying

Kategori: Everyday chat

Shit. Jag hinner ALDRIG blogga. Det är helt sjukt.
Så fort jag har någorlunda med tid så finns det alltid massor med andra saker som prioriteras först.
Förhoppningsvis kommer det bli bättre med bloggning och uppdateringar ju mer tiden går. Förhoppningsvis..
Jag tänker inte lägga ner bloggen eller säga att jag har någon slags bloggpause, utan jag kommer bara kasta in lite updates lite när som när jag har lust och tid. Ingen big deal alltså. Håll ögonen öppna bara så missar ni nog inget : )

Just nu sitter jag och funderar på att snart äta lunch, har en matlåda med mig men hörde att Leif snackade om att vi skulle äta, hörde också mc donalds i samma mening så jag väntar med att värma min matlåda tills jag får klartecken.

Idag har jag iaf köpt Tindras present, det blev en Duplo-låda med ett tåg och en clown + elefant.
Hon kommer nog bli glad men hon kommer ju inte precis förstå varför osv. Hon fyller 1 år! :D


Ikväll ska jag antagligen till Västerås och träffa några tjejer, Sara, Hanna och ett gäng till.
Det ska bli trevligt. Det ända som det hänger på är att jag får med mig en bil hem från jobbet idag, men det borde inte vara några problem.

Nu ska jag gå o kika om det finns något att göra. Hägg & Lasse är lediga idag + Löfgren som har semester. Imorgon ska dessutom Juha vara ledig så då blir det tomt! Hejdå! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: