llindhlm fashion my way.

lite nytt bling.

Kategori: Fashion and style

Var som jag nog nämnt hos Mormor och Morfar idag :)
Jag och mormor hjälptes åt att rensa hennes smyckesskrin..
jag: ehm, mormor? Du har möjligen inget till övers?
mormor: vadå till övers?
jag; väskor, halsband eller halsdukar typ?

det resulterade i att jag kom hem med fyra nya halsband och ett helt gäng med armband! :)




Ja, så här ser de ut. Gillar halsbanden jättemycket.
De känns sådär lite annorlunda och unika :)
Armbanden är såna där som man ska bära massor av. Det är en riktig outfit höjare : )

Halsbandet till vänster här är lite kortare än de andra och jag kan tänka mig det till en riktigt enkel och stilren outfit:)



Kommentarer

  • S A N N A säger:

    sv: ja, man får ju hoppas, men jag bloggar för att det är kul och jag älskar verkligen allt som har med bloggen att göra! Läsarna allt! :) <33



    &ja, klänningen är älskvärd! :)

    2009-01-05 | 17:58:36
    Bloggadress: http://tanzanit.blogg.se/
  • Sara säger:

    Vilket fynd :) Vad fina de var!

    2009-01-05 | 18:04:15
    Bloggadress: http://sassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: