llindhlm fashion my way.

bloggvärlden är en varm plats.

Kategori: Right from my mind

jag tycker det är konstigt att alla gnäller och klagar på att bloggvärlden är en sådan kall och hård plats.
Att alla är så dumma och kommenterar så elakt. Men ärligt nu, hur ofta får ni "hatkommentarer".
Det är bara de som är kända som råkar ut för det.
Jag har aldrig fått en elak kommentar. Jag tycker att man är ovanligt snäll mot varandra i bloggvärlden. För när jag kommenterar, får kommentarer och läser andras kommentarer handlar det mest om:
fin blogg, supersöta bilder, riktigt snygg outfit, älskar din header, din blogg är jättebra, du är så himla söt....

Jag tror inte att det är en tillfällighet. Jag har inget ni behöver vara avundsjuka på. Kanske har Blondinbella och Linda Blom det? Eller varför annars skulle just vissa framgångsrika bloggar råka ut för hatkommentarer?

Jag tycker det är så töntigt och larvigt. Jag fattar dessutom inte hur man kan sjunka så lågt så att man kommenterar anonymt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: