llindhlm fashion my way.

Skitdag.

Kategori: Brighton 2009.

Idag har det varit en sån där dag som man önskar att man låg kvar i sängen hela dagen och slapp kliva upp.
Vårvädret från igår är som bortblåst och det är blåsigt och spöregnar ute.
Fyfan.
Kämpade mig iväg till Farhannahs musikkonsert på eftermiddagen och sedan tog jag mina jeans och sprang till QS och böt dem.
Den ena modellen var ju bootcut modell och när jag prövade dem igår så såg det bara fel ut.
Mina ben gör sig inte för bootcut tycker jag nog.
Så jag böt till ett par "skinny leg" till. Likadana som jag redan har fast en annan tvätt. Båda är dock mörka :P

Mår så jävla pissigt. Har kommit på att jag inte har mått "bra" sen jag hade influensan. Har alltid sprängade huvudvärk, nack & axelvärk och mer eller mindre alltid ont i magen, känner mig verkligen hängig.

Idag har jag inte suttit någonting vid datorn, det är lite ovant.
Dock blir det nog en helkväll framför den ; )

Ska svara på kommentarer nu : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: