llindhlm fashion my way.

Underbara älskade

Kategori: Want to have

Alltså jag har ett nytt beroende.
Jag älskar, fullkomligt älskar netaporter.com.
Herregud. Jag sitter där och drömmer mig bort.
Dregglar till Miu Miu skapelser, blir uppspelt av Jimmy Choo skodon och längtar tills jag har råd att glida fram i en härlig trench coat från Burberry. En dag mina vänner, en dag.

Här har vi ännu en drömoutfit som jag pillrat ihop, det roliga är att varje outfit som ni hittar här under Mix by Linda verkligen andas mig. Jag känner att det är min stil ända ut i fingertopparna. Jag känner att jag lyckats överföra min stil till ett par plagg i en daglig mix. Underbart.



scarf - maje | basic long sleeved top - rick owens |  trench coat - burberry | ballerinas - Jimmy Choo | väska - miu miu | jeans - acne | klocka - marc by marc jacobs

Kommentarer

  • Mia säger:

    Supersnygga saker du har där :) Ha en mysig kväll!

    2009-04-24 | 20:26:41
    Bloggadress: http://www.thelifeofmia.se/
  • Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

    skitsnyggt!

    gillar din header också =)

    kram!

    2009-04-25 | 10:19:18
    Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: