llindhlm fashion my way.

Tänk va morgon pigg jag är.

Kategori: Allmänt.

Idag vaknade jag halv 8 :) Det är jag ganska stolt över ;D haha hade inte ens ställt klockan och ville inget mer än att somna om. Men det gick inte så jag klev upp spelade the sims istället :)

Har testat Spore nu! Det är roligt, fast om jag ska rekommendera er läsare så tycker jag nog inte att ni ska slösa bort pengarna på det. För man lessnar ganska fort och det blir enformigt. Men, jag ska strax spela det! Haha, jag är ju så förtjust i att låta min fantasi löpa utan gränser o allt sånt. Så Spore är bra för mig! :)



Spore är gjort av samma skapare som gjort The sims! Det var väl mest därför jag bestämde mig för att testa och för att det lät så himla roligt på beskrivningen! :)

"

Handlar det verkligen bara om överlevnad? Spore ger dig möjligheter att spela som du vill

Finns det här ekosystemet i andra smaker? 
Med Spore kan vem som helst vara kreativ - skapa vad som helst som du kan hitta på med enkla inbyggda Skapar-verktyg.

Skulle du misstycka om jag lämnade vår galax ett tag?
I Spore kommer du att ha friheten att skapa och leda dina unika varelser på episka upptäcktsfärder.

Det är lite som den present en Gud skulle kunna få på sin första födelsedag: ett miniuniversum för skapande i en låda.
"

Kolla in Spores hemsida här! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: