llindhlm fashion my way.

Halva badrumsskåpet + ett till godnatt.

Kategori: Beauty

Jajjamensan det är vad som kommer nu ;D
Jag var ju så snitsig och tog ut en hylla ur mitt badrumsskåp, så att det gick att ställa de lita högre sakerna = mer ordning.

Jag fullkomligt älskar Neutrogena-serien. Jag vet att jag ser ut som ett fuck face i fejjan just nu ;D Men det är en typisk ungdomsperiod antar jag, jag menar. Vem har inte haft finnar?
Iallafall så mår jag så himla bra av neutrogenas alla produkter som i vanliga fall får huden att må jättebra.
(nu med såklart för skulle jag inte ta hand om min hy skulle den verkligen se ut som ett finnarsle) :P

Iallafall, sist jag var på apoteket köpte jag även den där acne-medicinen Basiron som går på tv-reklam nu! Den kostade 99:- och är jättebra också! :)



Hepp, nu ska jag studsa ner i säng och läsa lite i senaste vecko revyn. Det tar flera dagar för mig att läsa precis allt. Jag tar någon sida varje kväll. Då räcker den längst :D
Godnatt♥

Kommentarer

  • Blondinen Sanna A säger:

    Sv: Hihi.. jag håller också tummarna.. Han är grymt underbar.. =) Haft en bra dag?

    Kram

    2008-10-06 | 23:00:24
    Bloggadress: http://sannornas.blogg.se/
  • Jonna säger:

    smart det där med tidningen, den tar alltid slut så fort annars =)

    2008-10-08 | 18:04:33
    Bloggadress: http://jonnadyrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: