llindhlm fashion my way.

Linnéa 18 år :)

Kategori: Everyday chat

Tjolaha.
Nu är jag hemma.
Linnéa, min vän fyller ju som sagt 18 år idag.
Så fan, jag som lovade fler bloggtillfällen idag.
sorgligt nog kunde jag inte hålla det. Men jag har bra ursäkter, här ska ni få höra.

Började ju med att jag sov länge, tog sen 11.40 bussen till skolan. Gick och åt direkt och sen hade jag historia. Fick inte använda datorn på hela lektionen för vi hade redovisningar (det gick bra för mig och Sofie. Wiho!)
Sen fick jag lov att sitta kvar och göra ha prov på medeltiden, för min grupp hann inte sist.

Sen skyndade jag mig till bussen som gick 16.40 :)
Var hemma ungefär 17.20. Sprang då in, greppade presenten och kameran och drog till Linnéa.

Nu är jag hemma.
Och här är bilden på smörgåstårtan.
Jag fläskade två portioner.
(Vad tror ni min bb säger ikväll)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: