llindhlm fashion my way.

Nybadade missar :D

Kategori: Everyday chat

Idag har mina lurvs Ruth och Gurra badat och fått klorna klippta. Nu ligger dom och myser i min säng, dom lär sova här i natt :D Gosigt :D

Om ungefär en vecka fyller jag 18 år ! Är det tufft eller är det :D ?! Dessvärre så lär det vara flyttkaos här så det blir nog att låna mormor och morfars stora hus och hålla till där :D

Jag ville ju leka med David på torsdag men han ska nog till sin sommarstuga då ;/ Men han kommer ju till mig nästa vecka :D Och blir det fint väder åker jag nog dit och badar så fort han kommer hem :D

Jag är lite lite rädd för att sova. Jag och Simon kollade på Röd drake igår, innan vi somnade. Ni vet den där med Hannibal när han åker dit och något psyko sticker i spegelskärvor i folks ögon... Ja den. Usch tänk om det händer med mig i natt ?! Men nee det är bara en film väl, det är låtsas?

Nehej, imorgon ska jag och mamma till Västerås, (jag ska inte köpa något, jag ska inte köpa något...)

Här är förresten min önskelista för er som är intresserade :D:D

- Bil (Kia picanto -08)
- Körkort
- Nintendo wii
- Wii fit
- Ny skrivare till datorn
- Möbler till mitt nya rum! allt i svartbrun!
- Ny mobil
- Boxningsäck och boxningsvantar!
- Ny hårfön
- Ny plattång
- Silversmycken

Haha :D Så nu vet ni ;) Jag vill veeerkligen ha en Kia picanto. Små och söta och helt underbara :D haha! billig första bil ju :D

Jag är sugen på att diskutera något intressant, men det verkar inte någon annan. Så jag får väl sova nu jag med. godnatt:)

Kommentarer

  • Tessan säger:

    att du kan vara så bra på det där med att komma på önskningar.. för mig brukar det alltid stå helt still i skallen när jag ska skriva önskelista.. till slut blir det liksom: ehm.. pengar. HAHA bra fantasi man har. vet. ;)

    2008-06-18 | 13:16:37
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: