llindhlm fashion my way.

jag lovade ju...

Kategori: Everyday chat

haha nu sitter jag här, nergosad med min laptop och med lilla Gurra tätt intill. rut sov ju här igår, hon blev tyvärr utkastad vid fyra då hon började konstra. Så hejhej för hennes del. Därför lät jag gurrisen sova här i natt, honom är det mer ordning på! (men för tillfället sover han på min nya Sofis mode och vecko revyn, pfft! hur vågar han?)

Är jag den enda här som egentligen skiter fan i fotbolls-em? Jag vet att Sverige inte kommer vinna och inte ens kunna ta sig in på en topp tre så varför bry sig :) ? Jag tycker dessutom att fotboll är den trååkigaste sporten som finns och när jag ser tillbaka på mina fotbollsår i yngre tonåren vet jag inte vad jag tänkte på! Neej, hockey ska det vara. Om det nu ska vara nått.

Imorgon ska jag cykla till mormor, det är ungefär en mil dit, hoppas bara att det inte regnar :/  Jag ska få lunch där och tänkte umgås med mormor lite grann :) Men ja som sagt, endast om vädret tillåter.

Jaa jag kan väl passa på att uppmuntra er att bläddra längre ner i bloggen, jag har varit jätteaktiv senaste dagarna och har flera inlägg om dagen :) Hm, klockan är endast 00.43 men ska man orka cykla någonstans imorgon är det nog bäst att man sover. 

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: