llindhlm fashion my way.

superkvinnan.

Kategori: Allmänt.

Är det jag de? Ja, kanske. Det tål iallafall att funderar på.

Jag och Simon har haft mysigt idag,<3 Vi började med att cykla o träna. Det gick bra, det var härligt och jag var jätteduktig=) Sen duschade vi och gick o satt oss i gräset vid lögarängen, precis vid mälaren. vi badade våra fötter litegrann och sen låg vi där på vår filt och mös i ngn timme :) <3

Nu är vi hemma, Simon lagade nyss mat till oss. Köttbullar och potatismos. ;D Nu ska Simon spela poker och jag sitter här, vid hans stationära dator för en gångs skull ;O haha. (jag har med mig min laptop så han lånar den)

Nu har jag iallafall min mobil igen, det känns. mysko. Har ju som sagt inte haft den sen säkert april. Eller ännu tidigare så jag är liksom ovan.

Dessutom har jag städat Simons rum. Dammsugit och städat allt. Är man grym eller? =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: