llindhlm fashion my way.

Fem tips för yttre skönhet.

Kategori: Beauty

Här kommer fem skönhets-tips, tagna ur min vardag som fattig student :)
Visst lyckades jag med ett fint kollage :) ?


1. Satin hands - mary kay. En dröm för torra händer. Har för mig att de kostade runt 500:-
2. Bic soleil rakhyvel - Bic. billig och bra! ligger mellan 70 - 100:-
3. Sensodyne Pro-Emalj - Sensodyne. Tandkräm som motverkar istort sett allt. Jag älskar den. Kostar drygt 30:-
4. Smoothing lotion - got2b, Schwarzkopf. Älskar den kär, köpte den ju igår som ni kanske minns men mitt är som silke efter bara två användingar! Kostade 44.90:-
5. Depend nagellack - de är små och billiga. Hinner ta slut lagom tills man ledsnar på en färg eller nyans. Jag har hela nagellackslådan full. De är billiga, ligger runt 30 kr :)

Kommentarer

  • Nina säger:

    hihi ja, hoppas dom passar bara :D



    kram

    2008-12-09 | 12:31:42
    Bloggadress: http://totalflopp.blogg.se/
  • nathalie säger:

    jag använder också de rakhyvlarna och nagellacken.. snacka om prisvärt!!

    2008-12-10 | 16:42:39
    Bloggadress: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: