llindhlm fashion my way.

What to buy

Kategori: Fashion and style

Även fast jag åker till London nästan enbart för shoppingen så har jag några restriktioner på vad jag får och inte får köpa. Det handlar egentligen mest om vad jag behöver och inte, alldeles för många gånger har jag köpt kilovis med kläder som endast får hänga i garderoben, har faktiskt lite från förra Englands-resan som aldrig blivit använt än. Alltså kläder som hängt i min garderob sedan i februari förra året! Hur sjukt?

Iallafall, här är min lista över saker som jag mer än gärna får köpa:

- Jeans
- Hoodies
- Armband
- Ballerinaskor (börja ladda inför våren!)
- Basplagg
- Väskor
- Vårjackor
- Badkläder
- Solglasögon
- Leggings


Och här är listan över saker som jag inte riktigt behöver:

- Guldsmycken
- Örhängen
- Krimskramsiga plagg med volanger, krås osv.
- Kjolar
- Partyklänningar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: