llindhlm fashion my way.

SWEET DREAMS

Kategori: Everyday chat

Jag är kär i min blogg tror jag! Blev den inte ruggigt snygg så säg.
Har fått frågan om vem tjejen i min header är och det är en H&M modell och bilden är utav mina favoritbilder ur en Divided-session. Är inte tjejen snygg? Är inte outfiten outstanding? Joooo!

Har varit i stallet nu på kvällskvisten, tog in hästarna idag. Efter det pysslade jag med Alegra i gången.
Hon är så söt, hon stod o halvsov och njöt av varenda sekund. Har avgudat den hästen sen jag typ var 12. Hon är så himla fin!

Nu har jag lagat mat (köttfärssås o spaghetti) och pysslat med bloggen. Har tex. lagt upp två mini-me's i menyn och lagt till en liten profiltext. Är det något som inte funkar eller buggar så säg snälla till!

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för sängen, var en himla smart grej att gå o lägga sig tidigt. Dessutom kom nya VeckoRevyn på posten idag så har lite att läsa. Imorgon kväll är det hjärt&lungräddning med FS som gäller. Även fast man gjort det ganska många gånger så blir man lite nervös, det är nog dockorna som får pulsen att stiga. Tänk om de skulle börja leva liksom. Fy för dockor. Haha. Sweet dreams!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: