llindhlm fashion my way.

SO MUCH TO DO

Kategori: Everyday chat

Det är mycket nu, hujeda mig.
Massvis med saker att gå igenom på jobbet, massor med snö utanför vilket bara för mig att vilja gräva ner mig.
Dessutom gör dom om här på blogg.se så det är sig inte alls likt. Som grädde på moset har jag inte ens någon lunch med mig så måste iväg och köpa något snart. Tänk om jag kunde vara duktig och laga mat varenda kväll, då skulle jag spara hundratalskronor varje vecka! Det är så stört.

Idag har jag på mig min nya collageklänning med nitar på axlarna från Lindex, bilder kommer. På återseende. Har hört att det inte går att kommentera pga en driftstörning, hoppas det är åtgärdat snart. Kram!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Kikar in och önskar dig en trevlig helg :-)

    2010-01-28 | 22:43:37
    Bloggadress: http://cocies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: