llindhlm fashion my way.

FRIDAY

Kategori: Everyday chat

Godmorgon på er!
Den här fredagen ska jag försöka göra till en riktigt bra dag även fast jag känner mig som ett riktigt vrak. Har så himla ont i ljumsken och ja, i hela höger ben faktiskt. Hände ju lite små olyckor igår, herregud. Vilken eländig dag det var igår om man tänker efter.. Sträckte ljumksen, vaden, tappade bort mobilfodralet, hade sönder nya tröjan och gjorde ingen nytta hemma alls. Usch.

Outfiten här till vänster är g u d o m l i g. Älskar kombinationen av blusen och kjolen. Har funderat på kjolen ett tag nu och nu när jag ser denna kombo så kliar det riktigt mycket i fingrarna. Vad tycker ni, ska jag slå till på hela outfiten? Blusen skulle nog vara riktigt söt till jeans och ballerinas också.

Nu frågade precis Pernilla om jag kunde ta in hästarna idag också, det vore ganska skönt. Har jag någonting bestämt för ikväll iallafall.
Vet inte annars vad som händer, Emma & Jasmine ska ut men jag ska upp tidigt imorgon så jag har sagt länge att jag inte ska dricka idag. Ska kanske ringa till Sara också, blir möjligtvis en liten tripp till Västerås för att checka in hennes nya place! Tänk vad stora vi blir hela ligan... Alla mina vänner har nästan flyttat hemifrån nu och enfast ett ynka fåtal går fortfarande i skolan. Sjukt. Även fast jag vissa dagar känner mig riktigt vuxen och mogen så är jag nog för det mesta 15 år i sinnet...

Idag kör jag på jeansskjorta + vita&silvriga accessoarer.
Blir nog att slänga upp en bild senare.
Nu ska jag sortera lite affärer så hörs vi sen.

Kommentarer

  • Jennilie säger:

    Sv: Tack! Jag tycker också spetsklänningen är riktigt fin! :) Vi köper in dem från olika delar i Asien. Ja jag kommer höra av mig då öppnar den!! :D

    2010-02-05 | 11:38:44
    Bloggadress: http://dayswithjen.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jättefin o söt outfit på bilden.

    2010-02-06 | 18:14:39
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: