llindhlm fashion my way.

THURSDAY

Kategori: Everyday chat

Hej på er,
Idag kör jag på min transparenta tröja och ett svart linne under.
Det syns jäkligt dåligt på bild men så är det.
Känner mig riktigt skabbig idag och inte alls på hugget.
Är så less på kassa spegelbilder men dessvärre har alla mina bra självutlösarställen försvunnit. Hihi, det vore ganska grymt att ha med sig en personlig outfit fotograf varje dag.

Jag älskar min transparenta tröja från Nelly, den kostade 199:- och är perfekt.
Eller nu är det perfekt, när den kom på posten satt det axelpuffar i som var huuuur stora som helst. Så de sprättade jag bort och tack vare hur tröjan är sydd så blir det ändå markerade axlar.

Snart ska jag och min familj äta lunch ihop, herregud, det händer inte precis varje dag. Min lillebror träffar jag istortsett aldrig, men det ska bli trevligt. Har dessutom bjudit hem la familia + kusin på middag på lördagkväll så ska till Ikea innan dess o köpa lite tallrikar. Haha. Har endast fyra tallrikar nu och inga assietter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: