llindhlm fashion my way.

SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS

Kategori: Everyday chat

Godkväll på er, hoppas ni mår bra.
Jag har precis städat lite i min lilla lägenhet och just nu kokar jag ägg. Haha lustig tjej, fick skjuts hem typ vid 10 för att jag var såå himla trött. Och det var jag. Just då. Men sedan kom jag på att det ska vara mary kay-party här imorgon kl 15 och då fixade jag ju hellre det värsta nu och går o lägger mig någon timme senare och sover någon timme längre än tvärt om.

Den här kvällen har varit den lugnaste på riktigt länge, efter jag slutat jobba samlades jag, Sara, Jasmine, Anjana & Emma på vita elefanten för att äta lite thaimat. Det blev pad thai för min del, ovanligt?
Efter det åkte vi till ica och inhandlade chokladmousse och hallonmousse. Drog hem till Jasmine där det vispades mousser och skrattades till youtube-klipp. Sedan satt vi, tre på barstolar och en på en köksbänk i några timmar och fnittrade. Haha.

Jag har förresten precis bäddat rent i min säng också, finns det något bättre än att få krypa ner i alldeles nytvättade lakan?



jag i min mysiga flanellpyjamas och en liten blick av min nystädade lägenhet. Ser ni pallhögen? Två stycken pallar har blivit sex. Jag är redo för storbesök kan man säga. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: