llindhlm fashion my way.

MOVIE MARATHON

Kategori: Movies and music

Hallå ni,
jag är litelite piggare nu, kan det bero på att jag ätit upp alla kakor min mamma kom förbi med?
Hihi, sugar rush. Det har blivit ett riktigt filmmaraton idag, började som ni vet med Satc the movie, har sen kollat på The Wedding date, Music and Lyrics, tre avsnitt av parlamentet, 20 minuter av laws of attraction och ungefär lika mycket av Miss Congeniality 2, ni vet när Sandra Bullock är FBI-agent? Hjälp mig gärna med svenska titeln för jag har heelt glömt bort och sitter här o förösker googla, men är helt lost. Haha. Nu har jag börjar kolla på avsnitt ur sex and the city, säsong 1.



Kan verkligen rekommendera er att se Sex and the city the movie, the wedding date och music and lyrics då det är tre av mina absoluta favoritfilmer. Jag fullkomkligt älskar Sex and the City så alla säsongen är också ett tips! Gud vad jag längtar tills andra filmen kommer, Get Carried away.

Kommentarer

  • felle säger:

    det är inte miss secret agent du tänker på ;D?

    2010-02-24 | 12:14:38
  • ida säger:

    the weddingdate så grymt bra! :)

    p.s grym blogg! :)

    2010-02-28 | 16:37:20
    Bloggadress: http://idaschonnings.blogg.se/

Kommentera inlägget här: