llindhlm fashion my way.

FAR FROM THE TOP

Kategori: Everyday chat

Jag tänkte bara fort skriva lite om min beställning från GinaTricot och lite om vad jag anser om butiken. Jag har alltid varit liite skeptisk till Gina, först för att alla, verkligen alla har gått klädda i samma jeansleggings o samma tunika och inte stylat sig på något annat sätt än skyltdockan, och eftersom jag är en som går lite mot strömmen så har jag spytt på jeansleggings och att alla ska se likadana ut. Sen tycker jag dessutom att Ginas trendkänsla är lika med noll. Visst de har jääättetrendiga plagg men de flesta är rena kopior från modehusen och kända designers. De tänker inte själva och det ogillar jag starkt. Sen tycker jag att kvaliten känns usel och att plaggen verkligen känns massproducerade. Men iallafall, jag bestämde mig för att lägga en beställning hos Ginatricot.se och ja, jag blev riktigt missnöjd med passform, material och kvalitetkänsla så båda plaggen är på väg tillbaka. Jag vet att massor med tjejer älskar Gina och det får ni mer än gärna göra, det här är endast min egna uppfattning. Så ja, det blir inga fler beställningar därifrån. Tack o hej. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: