llindhlm fashion my way.

ENTERTAINMENT FOR THE SLEEPY HEADS

Kategori: Everyday chat

Inatt drömde jag världens roligaste dröm, jag kommer ihåg allting så himla klart fast ändå blir det nästan stopp när jag ska skriva ner det. Men ska föröska berätta de roligaste bitarna utan att det blir allt för osammanhängande.

Först drömde jag att jag hade bilen som jag kör just nu (en BMW 523i) till Ica Västerhallen här i Enköping, väl framme mötte jag upp mamma, William & Tindra. Där inne skulle vi köpa lösgodis och hundgodis, även fast vi inte har någon hund. Där inne skickade jag också ett sms till Anna, Tessan, Emma & Jasmine med texten "utan dig skulle jag vara som mars utan solen" (HAHAHAH) och Anna svarade "Jag veeet :/ så himla tråkigt" hahah.

Väl ute på parkeringen kom det två stora samojeder och vi släppte lös Tindra och då förvandlades liksom hon till min chefs lilla chihuahua Maja! Så då sprang dom omkring där en stund, lilla "Maja" och samojederna. Sen gick det förbi fyra stycken siberian huskys varav två gick på två ben och liksom hade dom andra i koppel! Sen när vi väl skulle packa in oss i bilen och åka (alla i min bil) så var Tindra huxflux borta. William satt fram brevid mig och mamma bakom. Men mamma hade så hiiiimla långa ben så jag satt med sätet så långt fram draget man kunde och jag har ju riktigt långa ben så det gick ju inte. Därför sa jag till mamma att hon fick lov att flytta över och sitta bakom William istället. Haha när vi väl rullade iväg uppför västerledsbacken så satt vi inte längre i en bil utan på en tandemcykel! Haha Jag trampade på, William satt bakom och längst bak i en barncykelsadel satt mamma. Hahaha. Helt stört. Sen var det väl egentligen inte så mycket mer men det var såå himla roligt. Speciellt när man tänker på hur tusan man kan komma på sånt här. Hahah. I drömmen sa vi dessutom "kolla vad coolt" och pekade på de där siberian huskysen som gick på två ben. Haha. Och för er som inte vet så är alltså William min lillebror och Tindra min lillasyster. Så himla knasigt alltihopa!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hahahaha va sjukt! Ja blev nästan lite rädd. Ja tror ja har dömmt nån mardrömm eller så om hundar som kan gå på bakbenen.. usch. Nä det vill jag aldrig se.. :P



    Bra drömm

    2010-02-17 | 10:23:05
    Bloggadress: http://brokenwhitetrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här: