llindhlm fashion my way.

DON'T FEEL LIKE FLYING

Kategori: Everyday chat

Hejsan, just nu är jag inte alls på topp. Är riktigt slutkörd, trött och känner mig krasslig.
Vill helst av allt bara komma på undanflykter för att få ligga hemma i sängen och slippa jobba och träna.
Känns som det dessutom aldrig kommer en helg då jag har möjlighet till att repa mig. Det är alltid full rulle hela helgen och sen är det huxflux en ny vecka och man är lika trött (och om inte tröttare) än innan. Usch.

Nej nu ska jag jobba vidare, men kommer nog inte uppdatera något ikväll så ni vet och ja, vi får se när jag hittar gnistan igen. Ha det gott så länge! ♥

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Förstår hur du känner, jag känner likadant. Gnistan vill finnas men orkar inte finnas typ :/

    2010-02-16 | 18:51:37
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: