llindhlm fashion my way.

sweet freakin dreams

Kategori: Everyday chat

ja, dags för sängen. Jag kom på att helgen är slut och att jag dessutom ska till um imorgon kl 08.10.
Så det blev att fort som fan kasta sig ner i sängen. Har bäddat med nya lakan idag och då blir det extra skönt att sova, så därför ska jag fatta mig kort så jag kan få sova lite mer. haha ;)

bjuder på två webcamsbilder från idag, osminkad och allmänt snygg. Kolla förresten hur långt mitt hår blivit, eller, jag tycker det ser långt ut iallafall :)



Känner att mitt bloggsug har kommit tillbaka iome den nya designen o sådär,men vad tycker ni, skär det "röda" i headern sig med det rosa? För jag tyckte jag fick fram en lite mer rödrosa nyans, men jag vet inte. Ska kolla ordentligt imorgon, för det värsta jag vet är röd & rosa ihop. Så jag kan ju inte figurera bakom en blogg som blandar rött o rosa. Haha. Nemen, godnatt friends.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: