llindhlm fashion my way.

psykisk obalans

Kategori: Everyday chat

Hej kära ni.
Jag är inte alls på topp, är typ i psykisk obalans.
Jag har så jävla mycket att göra så jag dör.
Jag har inget sting att blogga längre, ingen tid till något.
Senaste tiden har det tex dimpt ner två nya H&M-paket, men har varken tid att fota plaggen eller visa er. Men jag är nöjd med allt iallafall..

Imorgon har jag iallafall bestämt mig för att isolera mig från omvärlden för att få samla krafter och bara sova hela kvällen typ. Jag vill fortsätta ordentligt med Pernillas hemsida (det enda som är kvar är bildgalleriet och har en jättebra idé på G), sen vill jag mosa i mig chips och dip (om all tandsmärta försvunnit tills imorgon) och städa undan här. Det har aldrig aldrig aldrig varit så här jävla stökigt i min lägenhet!! Ska bli så skönt att få röjja undan. Men japp, nu ska jag gosa ner mig i sängen och sova tills imorgon. Ni kan ju kika in här som vanligt för förr eller senare dyker det upp en uppdatering. Jag hoppas på förr för jag är less på att vara så här stressad och nere. Men japp. godnatt!

Kommentarer

  • fellsan säger:

    hellu snygging. detta låter inte kul .. hoppas det blir bättre snart! :)

    2009-09-18 | 12:36:14
    Bloggadress: http://fellsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: