llindhlm fashion my way.

när det yttre slipas till skiner insidan

Kategori: Everyday chat

Jaha. Varning för lite nakenchock. Haha. Jag har iallafall nyss hoppat ut ur duschen och sitter nu här med lena ben och glansigt hår. Tänk att så lite kan påverka så mycket.
Jag känner redan hur humöret stigit och hur jag typ, strålar!

På bilden har jag hårinpackning i håret med plastpåse på (verkar lite bättre då har jag hört) och i facet har jag en härlig lermask som har hallonfrön och aprikoskärnor i sig.

Tycker det är liiite lustigt att Kings of Leon har två låtar som heter Use Somebody och Be Somebody på samma album, haha! Kan nog lätt bli ihopblandat osv. Men ja. Låtarna i sig är inte ett dugg lika, eller, lika bra kanske ; D King of Leon-bröderna är så snygga! Speciellt Caleb (sång) och Jared (keyboard &bas). Deras kusin Matthew är inte heller helt fel. Men jaa. Det är väl Nathan som jag inte tycker är så värst snygg. Haha. Men BRA är dom! (Måste såklart tillägga att jag tycker Caleb passar bäst i kort hår (som nu) och inte i långt som förut!)

Så jaha, vad gör man? Jag ska sova typ exakt snart :D
Fyfan vad skönt. Ska se till att vakna i tid imorgon så jag hinner äta frukost o borsta tänderna hemma. Brukar inte det annars, som idag vaknade jag tex 08.30 o åkte hemifrån typ tio i. Hann bara klä på mig o packa väskan sen var det dags att dra. Det är ingen bra morgon när det blir så. Men. Jag ska bli bättre på mina morgonrutiner, MÅSTE bli bättre! :)

Men med det tror jag nog att jag säger godnatt :)
Hörs imorgon kära vänner :)
Imorgon kväll blir det dessutom hockey i Sala! HURRAY :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: