llindhlm fashion my way.

hockey i bålsta

Kategori: Everyday chat



Hej sötnosar.
Jag sitter i bilen förtillfället och fördriver lite tid.
Min lillebror har hockeycup i bålsta och jag hade lovat att komma o kolla på en match.
Dock hade de skjutit fram eller tillbaka schemat (vet inte hur man ska förklara), men matchen som jag skulle ha kollat på skulle ha börjat 13.30 men istället hade dom kört igång 12.30. Därför hann jag endast se en tredjedels period typ, så tänkte invänta nästa match som drar igång 14.40.
Tur att jag tog med mig min lilla lapp och kul att den har webcam  ;D

Anledningen till att jag har mössa är 1. för att det är hockey. typ tradition med mössa. 2. jag har inte duschat på några dagar = mössa på. 3. det är ju ganska sweeet. hiih.

Nu ska jag studsa ut igen och kolla om man kanske kan träffa på lillebrorsan så han iaf vet at man är här. Sen kanske jag går en promenad. Hörs sen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: