llindhlm fashion my way.

Halva jag dog.

Kategori: Everyday chat

Som den äkta pryl&teknik nörd jag är så betyder givetvis mina kära teknikprylar massor för mig.
Mina datorer, tv-spelskonsoler och kameran är saker som jag inbillar mig att jag inte kan leva utan.
Därför blev jag just livrädd när jag bestämde mig för att gå lite på mitt wii fit och mitt wii inte startade.
PANIK! Jag visste ärligt talat inte vad jag skulle göra. Jag började störttjura, tårarna rann, näsan exploderade, och till slut (efter att jag hunnit ringa till Finland och väcka mamma & co) så startade det. Bara sådär, som om ingenting hänt. Som om det inte just varit helt stendött och inte verkat få någon ström alls, nejdå. Då startade det huxflux så fint. Jag passade på att köra ett bodytest och några muskelövningar. Sedan torkade jag tårarna och pustade ut. Nu sitter jag här med min nya dator i knät. Känner kärleken. Kärleken till teknikens under. Jag skulle vara i tusen bitar om något i min närhet gick sönder. Jag älskar teknik. Jag älskar alla mina prylar.




Playstation 2 silver edition. hp compaq 2230s. nintendo wii.
sony ericsson w980. fujitsu siemes scaleo pi. sony t70 pink.
 mina älsklingar som förgyller vardagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: