llindhlm fashion my way.

090909

Kategori: Everyday chat

Tänk vad jag längtat efter att få skriva det, 090909;)
Men ja, den här dagen är seg. Jag mår inte så bra.
Har jävla massa ångest över typ allting. Pengar. Jobb. Lägenheten osv.
Jag skickade iaf tillbaka några plagg till H&M idag. Ni kanske minns att jag skrev att jag skulle behålla båda skinnjackorna? Jag gjorde inte det, behöll bara den för 499. Den andra fäste jag aldrig mig riktigt vid märkte jag när jag testade förfullt igårkväll.
Det var starkt gjort av mig tycker jag.

Nu är det inte alls långt kvar tills nästa lön kommer eller, ja. några veckor. Jag skulle behöva den nu.
Jag fattar inte. Är det vettigt att man ska behöva vända på varenda krona fast man jobbar över 50 timmar i veckan? Jag tycker inte det! Jag orkar inte. Det lönar sig ingenting. Jag kommer kollapsa. Det är inte värt det?

Har iallafall kameran + sladd med mig så tänkte bjuda på lite outfits från igår. Vänta så ska ni få se.



Förresten.. Idag åker min kära Anna till England och jobbar som au-pair i 10 månader, hjälp! Även fast det går perioder då man nästan inte hinner ses någonting eller knappt prata så blir man helt ställd, tror inte att det ska gå utan henne här i Enköping. Men det kommer det såklart. Jag tänkte iallafall åka till London o hälsa på senare i år. Satsa på en riktig party/shoppinghelg. Ohojaja. Men, Anna. Ha det underbart. Jag håller tummarna för att flygresan nu går bra och ja, ge oss levnadstecken när du kommer fram! PUSSSSS



En gammal bild på mig och Anybanany. Gonna miss miss miss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: